مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 آذر 1398 ساعت 07:562019-12-09فرهنگي

اکران 54 فیلم جشنواره بین المللی رشد در مدارس گیلان


معاون پژوهشی آموزش و پرورش گیلان گفت: چهل و نهمین دوره جشنواره فیلم رشد با نمایش 54 عنوان فیلم برای بیش از 300 هزار دانش آموز استان در مدارس استان آغاز شد.

- ایسنا/گیلان معاون پژوهشی آموزش و پرورش گیلان گفت: چهل و نهمین دوره جشنواره فیلم رشد با نمایش 54 عنوان فیلم برای بیش از 300 هزار دانش آموز استان در مدارس استان آغاز شد.

محمد امجدی با اشاره به نمایش 54 عنوان فیلم جشنواره رشد در مدارس گیلان، اظهار کرد: فیلم های منتخب ایرانی و خارجی برای دانش آموزان از مقطع ابتدایی تا دوره دوم متوسطه با مضامین علمی، پژوهشی و فرهنگی به نمایش در می آید.

وی با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره افزود: چهل و نهمین دوره جشنواره فیلم رشد با نمایش 54 عنوان فیلم برای بیش از 300 هزار دانش آموز استان از 17 تا 24 آذر در مدارس استان آغاز شد.

امجدی تصریح کرد: فیلم های این جشنواره علاوه بر مدارس در سالن های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین مساجد برای دانش آموزان گیلانی اکران می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گیلان ایجاد نوآوری و خلاقیت، ارتقاء سطح کیفی فیلم های آموزشی، ایجاد فرصت و انگیزه برای فیلم سازان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ذکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 54 فیلم جشنواره بین المللی رشد در مدارس گیلان

اکران 54 فیلم جشنواره بین المللی رشد در مدارس گیلان